Surpriza de luni

S-a intamplat dupa masa de pranz.

Cand geamul multinational din dreapta mea mi-a aratat un curcubeu superb.

L-am tras in poza (a se citi in telefon ) si am sa ma uit la el de cate ori ma va dispera cate un gri (fie el interior sau exterior) de care nu mai scap.

Am facut azi un pas mic catre vara mea colorata 🙂

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Eu inca mai astept sa vada si ochiu’ meu surpriza de luni concretizata fotografic 😀

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ok, atunci cand ne-om vedea iti arat poza pe telefon. Ca nu am cablu de-a descarcatul ei 🙂

    Pana atunci …….a pus coleguta mea vreo 2-3 poze pe feisbuc, caut linkul si te directionez catre curcubeu.

    Stii, m-am gandit. Daca ajung vreodata terapeut o sa-mi decorez cabinetul cu poze curcubeistice si maci infloriti. Ma vor scuti de vorbit 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

