Hi hi hi !!!!!

Am primit astazi cel mai bun dulciurel din lume!

Sufletelul meu geaman mi-a adus un pachet de marzipan! Din ala adevarat, doar din migdale si miere, ca la mama lui care l-a inventat!

Azi m-am trezit greu, scuturata brusc dintr-un vis de catre ceasul desteptator. Cu toate astea m-am miscat repede cu cosmeticalele prin baie (sau poate tocmai de asta?! ) si am ajus la birou devreme de tot. Mi-am asortat cafeaua cu un pic de zahar si cu niste heavy metal dat tare in casti (da Cristi dear, stiu, sa vad cu timpanele  😛 …. doar ca dimineata pe racoare a mers ASA de bine dat la maxim langa cafea….) si apoi….am capatat marzipanul!!

Si cica de maine ar cam veni iarna. Aia cu minusurile (si) din punct de vedere Celsius.

Dar …..ce zi draguta pare a fi asta de azi, nu?

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    eumiealmeu said,

    chiar este draguta, cu soare. si ce bine ca ai suflet geaman. asa sa ramana!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Da, si eu ma bucur ca am sufletelul langa mine.
    De femei gemeni ce suntem ! 😛

  3. 3

    That He Who Is I said,

    Stiu, de mers, merge… si cum inca (topica inversata pt evitarea cacofoniei)
    Hai ca pana vine iarna, azi e deocamdata toamna insorita 🙂 (cu exceptia diminetii si serii tarzii). Si deja se proceseaza in termeni de la anu’ 🙂 (in randurile celor care fie nu mai au chef de afaceri pana atunci, fie sunt prea ocupati cu chestiile specifice de final de an contabil 😛 sau chestiile de sezon pt a se gandi mai colea in prezent).


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

