De ce a fost frumos la petrecerea companiei (relatare in buline)

  • Pentru ca sambata am decis sa mancam de pranz in Brasov , si ne-am invartit ca nebunii pana sa gasim KFC-ul (it was a musai decis de mine si Ancutz inca de joi sau vineri, deci barbatii nostri nu au avut nicio sansa….) . Dupa cercetari facute pe internet l-am gasit la indicatiile unui localnic, fireste. Era in Piata Sfatului, care piata era impodobita adorabil cu un brad urias.
  • Pentru ca toata lumea a fost eleganta si sala a aratat foarte bine.
  • Pentru ca dupa un mini recital Pacifica bazat pe piese americane specifice anilor 40-50 (cam nereusit) si dupa show-ul Loredanei (care nu-mi place deloc, insa admit ca a facut spectacol)  a venit din nou Pacifica pe scena. Si si-au ales sa cante piesele vechi ale lui Compact, si toata lumea stia cuvintele asa ca am cantat cot la cot cu ei si i-am facut sa se intoarca pe scena de trei ori. Chiar nu cred ca se asteptau sa aiba asemenea public la genul asta de sindrofie.
  • Pentru ca vineri eram cu totii (ma rog, mai mult cu toatele 😛 ) in vrie la gandul ca urmeaza petrecerea iar azi suntem entuziasmati si facem schimb de impresii si mici barfe. Parca suntem o gasca de copii care inca mai chitaie dupa ce s-au distrat la un party reusit. Asa incat petrecerea a tinut, intr-un fel, de vineri pana azi.
20 răspunsuri so far »

  1. 1

    orceaga said,

    poate pui si niste poze de la party:D.

  2. 2

    orceaga said,

    multumesc anticipat

  3. 3

    Ioana_du said,

    Din pacate nu am cine stie ce poze, draga mea.
    Am pus pe facebook vreo 3, si poate reusesc in week-end sa-mi fac timp pentru cateva cu Loredana si cu Pacifica.

    Intra pe facebook cand ai vreme, ai sa le vezi pe Mihaela Militaru, Delia si Ruxi. Au aratat fabulos 🙂

    Pupici 🙂

  4. 4

    orceaga said,

    Buna ioana,

    Deeeeeci, hmhm, am intrat pe facebook. doar 3 poze cu tine, ioana, 😦 Toate fetele (cel putin cele din poze) ati aratat nemaipomenit. Sa inteleg ca a fost reusita petrecerea?

  5. 5

    Ioana_du said,

    Pai pentru lipsa mai multor poze cu mine il poti bombani cu spor pe sotul meu, care si-a neglijat indatorirea de a ma poza cu spor :))

    A fost o petrecerea chiar foarte reusita. Mi s-a parut cea mai faina de pana acum 🙂

    Pupici.

  6. 6

    orceaga said,

    oare de ce nu a mai postat ioana nimic pe blog???

  7. 7

    Ioana_du said,

    Pai Ioana e cam bizi in perioada asta , stiu sigur ca iti amintesti :))
    Ma mai apuca seara cate un ceva si ma mai bantuie cate o poveste cu vrajitoare :P, dar de regula sunt prea obosita ca sa mai si redactez…. Iar dimineata….paperwork!
    Dar nu-i nimic, in curand trece nebunia asta si …intru in sesiune! :))

  8. 8

    ptruptrucea said,

    Frumoasa, desteapta, talentata si profunda. Aparenta de frivolitate este doar o boare peste intelepciune. Io asa te-am vazut mereu.

    La multi ani Ioana! Sa-ti traiasca spioana cea mica si sa va bucurati de ea! Sarbatori fericite si…. mai da-o-ncolo de companie! :))

  9. 9

    cartim said,

    Iti doresc sa ai parte de cel mai frumos Craciun alaturi de cei dragi….
    Craciun Fericit !!

  10. 10

    Ioana_du said,

    Ptruptrucea, ma simt onorata de aprecierile tale 🙂 Imi place felul in care ma vezi 🙂
    Sarbatori frumoase si tie 🙂

    Cartim, Sarbatori fericite si un an minunat 🙂

  11. 11

    cartim said,

    La multi ani !!
    Un An Nou 2011 cat mai bun …

  12. 12

    Ioana_du said,

    La fel si tie, Cartim draga ! 🙂

  13. 13

    wind said,

    Unde sunt povestile, Ioana?
    Iti doresc un an bun!
    Sa fii fericita!

  14. 14

    Ioana_du said,

    Povestile sunt „pe vine” Daliana draga 🙂 A foat doar un decembie foarte aglomerat 🙂

    Iti doresc un an minunat si tie 🙂

  15. 15

    orceaga said,

    In anul care tocmai a inceput iti doresc multa sanatate, inspiratie, cat mai putini nervi si astept cu nerbdare vesti de la tine si continuarea povestii cu vrajitoarea si cautatorul. La multi ani!!

  16. 16

    Ioana_du said,

    La Multi Ani si tie Alina draga, sa ai si tu un 2011 grozav >:D<

  17. 17

    Ioana Dumitrascu, ai cumva un blog? O fi acesta?

  18. 18

    Ioana_du said,

    Mai Dane, nu sunt sigura.
    Nici ca am, nici ca daca as avea ar fi asta.

    Sper sa aflu in curand :):):)

  19. 19

    Ptruptrucea said,

    Alo, doamna!?
    Haideti pan’la mine pa blog sa va radeti nitzel…


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

