Wow!!!

Exclamatia aceasta este strict pentru mine, pentru ca am reusit sa-mi amintesc din prima incercare parola , cuvantul magic care a deschis usa bloguletului astuia. Ca in rest …..nu am motive sa wow, in schimb am experiente interesante cu parole pe care mi-e imposibil sa mi le amintesc voluntar dar cand sunt cu mintea aiurea imi ies fara probleme.

Cum nu imi mai pot imagina (si eu am imaginatie bogata!) ca mai citeste cineva ce scriu eu pe-aici (probabil e asa pentru ca nu mai scriu, hm? cine stie…) postez chestia asta asa, cam pentru mine.

Si imi amintesc (mie, imi, mi) ca taaaare prost a inceput anul asta. Ca incerc sa schimb lucruri care se incapataneaza sa ramana neschimbate, ca incerc sa redevin zglobie si nu pot, ca nici macar sa scriu nu mai sunt in stare. Asa incat vegetez, ca la urma urmei vegetatia e buna la casa omului.

Si ma gandesc ca o fi bine si asa, pana la urma. Un pic de vegetatie model Ioana intr-o lume plina de betoane.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    DUMNEZEU said,

    Ei ca sa vezi coincidenta. Si Eu am strigat ca si tine dar mai pe romaneste:
    Ia uite aici:
    http://dan-ioanitescu.blogspot.com/2011/04/10.html

    Sa vezi si sa nu crezi…

    Ioana, copila Mea preaiubita, draga de tine,
    Eu te citesc si te veghez…
    🙂

    Nu tu esti esti de vina ca s-au rarit vizitatorii.. Aproape mai toti oamenii s-au cam inmuiat de o vreme incoace. Criza bat-o vina! Iaca imi amintesc ce frumos mai stiai tu a spune:

    „Tu-i criza

  2. 2

    LazyMarius said,

    tu vegeteaza , noi vegetam … ei/ele „este” subiecte 🙂
    wb

  3. 3

    Ioana_du said,

    Multumesc pentru suport (sau „support”, ca sa sune mai corporate, asa) , dragilor.

    Eu sunt cand pe aici cand pe aiurea, si lipsa cititorilor nu ma ingrijoreaza atata cat ma ingrijoreaza lipsa mea. Si de aici si de aiurea. Dar mi-oi reveni eu, ca intr-un fel sau altul mereu imi. Macar ca sa am de unde aluneca inapoi, daca nu din alte motive.

    Ptiu drace, asta da depresie primavarateca! 🙂

  4. 4

    LazyMarius said,

    vrei o clatita? 🙂

  5. 5

    Ioana_du said,

    Daaaaaaaaaaa!!! Vreau chiar doua, ca niciodata nu am fost prea modesta :P:P:P


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

