Cumva

Imi place sa-mi fac ordine in sifonier.

Dar nu orice fel de ordine, ci ordinea aceea care se intampla o data pe an, atunci cand vine vara. Cand dispar camasile cu maneca lunga, odiosii pantaloni lungi , seriosi si corporatisti (chiar, sezonul asta nu i-am imbracat deloc! Saracii ….) si fustele plus rochiile cam groase. Ador sa fac din toate astea pachete bine stranse pe care le cocot (ma rog….nu direct, ci prin reprezentantul mai inalt si mai organizat din punct de vedere spatial) in locul adorabilelor haine subtiri si vaporos varatice.

Si ma gandeam cum ma simt eu un mic zeu atotputernic atunci cand le asez in sifonier in functie de felul in care le valorizez sau…dimpotriva. Probabil ca slaba mea capacitate de a scutura oameni si situatii care nu-mi plac (si care ma mai si dor ocazional, ca asa sunt eu, naiva )se compenseaza cumva prin felul in care imi investesc hainele cu mai multa sau mai putina atentie. Si asa se intampla ca din cauza ca m-a deranjat vreo anumita atitudine a cine stie cui vreo rochita ajunge pedepsita intr-un colt de sifonier, inghesuita intr-un spatiu care numai aparent este generos.

Ieri insa a fost o zi suficient de urata, cu frustrari si dezamagiri din varii directii, cat sa decid sa iau altfel de atitudine. Nu mai las iritarile sa se adune pana dau pe-afara, nu mai sunt dispusa sa intind intelegerea si bunavointa pana ajung sa ma acopere. Ieri-ea de ieri mi-a generat o pasa gen no more mr. niceguy in varianta feminina. Nu stiu daca si cat va tine, deocamdata insa este acolo.

Si ma face sa realizez ca trebuie sa cumpar mai multe umerase.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    LazyMarius said,

    bad girl in rochita vaporoasa …

  2. 2

    Ioana_du said,

    Eh……….. Nu cine stie ce bad girl, really….. Nici macar nu ating media.

  3. 3

    Danonino said,

    Eu am umerase extra, pentru ca tot arunc haine pana o sa raman in fundu’ gol, slava domnului ca arata chiar bine 😛

    Asa, sa le inghesui bine pe rochitele care ti-au gresit. Si pe oameni la fel. Da-le ignore, de foarte multe ori functioneaza.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Pai da, incerc sa dau ignore. Daca nu neaparat oamenilor (asta nu prea imi iese oricat as incerca) atunci macar situatiilor.

    Miss you … 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

