Gata, m-ati prins!

Si oricum as fi recunoscut si eu, daca nu cumva am mai facut-o deja.

Imi place sa fiu rasfatata,  ador sentimentul de copil colorat pe care il am cu astfel de ocazii. Ce ….. neobisnuit, nu ? 🙂

Ieri stateam cumintica si imi luam pranzul in cafeteria multinationala cand mi s-a intamplat un foarte simpatic schimb de SMS-uri cu subiect central de sezon. Rosu, aromat si fructat. Si intr-unul din SMS-uri eram intrebata daca nu cobor 4 etaje corporatiste pentru niste capsuni , „acum-acum”.

Nu-i dragut? Si, culmea coinicidentei , Daniela era imbracata in fix aceleasi culori ca si mine . Asortate amandoua cu capsunile care, by the way, au fost delicioase 😛

 

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    BlogPRogress said,

    Buna ziua,
    Am marea placere de a va invita la un concurs „Scrie de dragul copiilor”. Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
    Cu multa prietenie,
    Echipa BlogPRogress

  2. 2

    Dumnezeu said,

    Fructata….. Mmmmm… cata savoare… cat parfum…:)
    Fii binecuvantata Ioana. Acum! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

