Heavy metal roz

Atat de tare m-au amuzat istoriile lui Blo incat mi-a venit pofta sa mai racontez si eu de-ale Biancai. Macar ca sa le mai citesc eu ocazional cand intru pe-aici.

In week-end i-am luat Biancai un inel cu pietricica neagra pictata cu o floare. E inel de rockerita! i-am zis eu mandra. Dupa care am continuat in stilul meu intelept despre care stim cu toii ca ma caracterizeaza: Moah, si sa vezi ce fain ar fi sa iti fac si unghiile negre, si sa iti cumpar si haine din astea potrivite (eram intr-un magazin de asa ceva, deh……). S-a amuzat ea un pic la ideea asta , s-a  uitat la bratarile alea cu tinte de tot soiul, la bandane, la toate minunile de accesorii….am plecat acasa.

Ieri am sunat-o din autobuz, sa mai stam la o palavra.

Auzi mami? zice ea. Dar buzele pot sa mi le fac neghre?

Aoleu, nu! icnesc eu.

De ce nu? intreaba ea pe ton firesc.

Pentru ca sunt o oroare! Unghii negre ok, dar buze…….e ingrozitor!

Hm, ok! Dahr atunci vhreau haine neghre. Si pahrul vhreau sa mi-l vopsesc in ………RHOOOZZZZZ, si sa imi stea asa, in sus!

Yeap, that’s my heavy metal girl!!

Lasă un răspuns

