Viata dintre alei (1)

Maruntel, uscat si cu o figura joviala batranelul de 80 si ceva de ani diagnosticat cu dementa nu stiu de care face ochii roata curpinzandu-ne cu privirea si intreaba:

-Ati vazut vreodata vreun inger?

-Da! ii raspunde o colega de-a mea.

-Ati vazut…unde? In poze, nu? continua el firesc.

-…da…in poze…, raspunde colega usor sovaitor.

-E!! Eu l-am vazut de-adevarat! M-am dus intr-o noapte sa ma spal, si a cazut de sus (n.m. fie o spartura ceva de la alt etaj fie omul nostru delira) niste apa care m-a udat fleasca. Ce mi-a trecut prin cap sa fac a fost….sa ma bag inapoi in pat! Va dati seama ca aveam pijamaua uda, am udat asternutul….puteam sa mor! Dar dintr-o data am vazut un inger care a venit si mi-a schimbat pijamaua, mi-a pus asternut uscat, si m-am gandit ………..ia uite mai, ce inger de treaba!

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    DUMNEZEU said,

    O ce suflet frumos poti sa ia mult daruita cu har copila a Mea!
    Sa-mi dai rogu-te numele ingerului sau adresa lui, poate ca vreodata in Mare vesnicia Mea…s-ar putea sa am nevoie.
    🙂
    Fii binecuvantata!
    Spioanca aia mica e bine?
    Treci pe-aici cand ai timp sa-ti mai vad inca o data zambetul… 🙂
    http://rodulpamantului.blogspot.com/2011/12/bleu-ciel.html

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam ca nu m-ai uitat, Dane 🙂
    Spioanca e foarte bine, multumim pentru intrebare, face liste interminabile pentru Mos Craciun si incerca sa identifice cat mai exact totate locurile in care acesta TREBUIE sa lase cadouri pentru ea 🙂

    A, si………Nu mai este spioanca, acum e phrofesoahra! 😛

  3. 3

    costiman said,

    ma folosesc de aceasta minune a tehnicii, calculatorul, sa-ti transmit toate gandurile mele bune de sarbatori, multa putere, de care vrei, de munca, de intelegere, sanatate cu carul, nu cu paharu’, cum zic cantecul si rapsodul corespunzator.La multi ani!
    Ajutat tot de calculator ma gandesc cui sa trimit gandurile mele nebune!!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

