The VOCEA against Infractorul

Ieri dupa amiaza in RATB (cum alftel?! Ia sa creez eu o categorie de posturi numita RATB – done!) stateam inghesuita ca naiba (again, cum altfel?!?) asteptand nerabdatoare sa ajung acasa, cand dintr-o data aud VOCEA.

“Infractorul nu iti zambeste tie, infractorul zambeste bijuteriilor tale!” a tunat VOCEA, iar eu am impietrit. Bine, in aglomeratia aia nu prea ma miscam oricum, dar…..na….. Am privit cu grija in jurul meu, atenta sa observ daca imi zambeste cineva, pentru ca imediat sa imi dau seama cata atractie emana bijuteriile mele. Slava Domnului, atat eu cat si ele eram safe, nimeni in autobuzul ala nu zambea. Nu stiu daca inainte de VOCE situatia statuse altfel, deci nu pot aprecia daca am fost vreo secunda in pericol.

VOCEA a mai ordonat sa lasam bijuteriile acasa, sa vedem ce facem cu telefoanele mobile si cu gentile, astfel incat infractorul sa nu fie tentat.

ATENTIE, BAIETI: Daca vedeti prin RATB (daca, pentru ca probabil in curand nu va mai circula nimeni pe niciunde, daca tasneste de undeva infractorul?!) vreo fata care va place si vreti sa ii zambiti…..s-ar putea sa fie nasol.

Mai bine va asigurati in prealabil ca nu poarta bijuterii, nu are geanta si nici telefon.

Salut pe aceasta cale initiativa Politiei romane, care a gasit o metoda buna de prevenire a  infractionalitatii. Pentru ca varianta cu “patrulam, supraveghem, suntem atenti, ii prindem si ii pedepsim conform legii” e doar pentru filmele politiste. Adicatelea fictiune.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cris said,

    sounds like 1984.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mie mi-a fost teama sa fac astfel de constatari. Atata timp cat Vocea nu mi-a cerut-o…… Am preferat sa fiu atenta sa nu zambesc nici macar din greseala. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu